فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری خواستار نظارت جدی بر بازار مرغ شهرستان شد\

 فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری خواستار نظارت جدی بر بازار مرغ شهرستان شد

  • کد خبر: 2111103321
  • چاپ
  • انتشار: 02 مرداد 1402 - 16:54

تامین مرغ هیات‌های عزاداری، رفع مشکل آب شرب ارطه، تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد ، پرداختن به بحث عفاف و حجاب و اهمیت انتخابات پیش رو از جمله مباحث مهم جلسه شورای اداری قائمشهر بود .

 خبرنگار: مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز دوشنبه در جلسه شورای اداری با بیان اینکه مساله عفاف و حجاب در سال گذشته یکی از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت‌ ایران بوده است، افزود: در این رابطه دشمنان بر روی بُعد خانواده سرمایه گذاری زیادی انجام داده اند که نیاز است در ایام محرم مداحان و سخنرانان در مراسم‌های مذهبی به موضوع عفاف و حجاب بپردازند تا بتوانیم جوانان را ارشاد و همچنین آنان را متوجه توطئه‌های دشمنان کنیم.

وی به انتخابات پیش رو نمایندگان مجلس و خبرگان رهبری اشاره ای کرد و گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است، امیدواریم در بحث انتخابات با کار جهادی و برنامه ریزی‌های درست بتوانیم امسال همچون سالهای گذشته شاهد صحت انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

فرماندار قائمشهر با توجه به نزدیک شدن هفته دولت از روسای ادارات خواست تا نسبت به تکمیل پروژه های بالای 90 درصد برای بهره برداری آنها برنامه‌ریزی کنند.

مولایی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی مشورتی راهبردی در دستگاه‌ها محسوب می شوند، گفت: رسالت روابط عمومی‌ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات دولت است بنابراین این قشر می توانند از ظرفیت رسانه‌های شهرستان و استان هم استفاده کنند تا کارکردهای مسئولین را به سمع و بصر مردم برسانند.

فرماندار قائمشهر با اشاره به اعتبارات ابلاغ شده تملک دارایی‌ها از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به اعتبارات تخصیص یافته بار دیگر بازبینی داشته باشند و ادامه داد: امیدوارم همه پیمانکاران انتخاب شده باشند این گونه نباشد که اعتبار بیاید اما شرایط جذب نداشته باشیم بلکه باید اعتبارات براساس نیاز روستا و شهرستان برنامه ریزی شود .

فرماندار قائمشهر  در ادامه با اشاره به مشکل آب شرب شهر ارطه، خاطرنشان کرد: چاه آب در منطقه ابوخیل ریزش کرده بود که همین مساله باعث گل آلود شدن آب شد که با هماهنگی‌های به عمل آمده آن چاه از مدار خارج شد و مجوز حفر چاه جدید را گرفتیم و از مجموعه آبفا استان و شهرستان درخواست می کنیم تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کنند.

مولایی با اشاره به گرمای هوا از بخشدار و شورای شهر ارطه خواست تا پیگیر باشند تا کشاورزان از آب شرب برای مصارف کشاورزی استفاده نکنند.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) از جهاد کشاورزی این شهرستان خواست تا نسبت به تامین مرغ هیات های عزاداری نظارت جدی داشته باشند و تصریح کرد: عده‌ای زیادی خواه به دنبال قطعه بندی مرغ هستند بنابراین از اداره جهاد می خواهم تا با اداره های صمت، دامپزشکی و تعزیرات حکومتی بر بازار نظارت بیشتری داشته باشند تا در تامین مرغ دچار مشکل نشویم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار